Margrethe Vestager styrer EU-debat på AU

EU’s konkurrenceregler er omdrejningspunktet for EU-kommissionens debatturné, som lander på Aarhus Universitet d. 16. maj med ledende næstformand, Margrethe Vestager som moderator. Der er ’først til mølle’- tilmelding, og billetter er gratis.

Torsdag 16. maj 2024,  kl. 10:00 - 12:00

Per Kirkeby Auditoriet, Bartholins Allé 3, 8000 Aarhus C.

EU-Kommissionen
Et billede, der indeholder tekst, Ansigt, Font/skrifttype, skærmbillede
Margrethe Vestager er moderator til debatarrangement om konferencepolitik på Aarhus Universitet. Foto: EU-Kommissionen.

Rager EU’s konkurrencepolitik dig? Ja, for hver gang du handler i supermarkedet, besøger sociale medieplatforme eller shopper på nettet, har EU spillet en rolle i forhold til pris, kvalitet, valgmuligheder eller forbrugerrettigheder.

Torsdag d. 16. maj kl. 10-12 får du mulighed for at få uddybet, hvorfor vi har brug for en konkurrencepolitik, når EU-kommissionen gæster Aarhus Universitet. Debatten i Aarhus er den femte i en Europa-turné.

Prorektor Berit Eika byder velkommen, ledende næstformand Margrethe Vestager styrer debatten og i panelet er:

Debatten finder sted i Per Kirkeby Auditoriet, Bartholins Allé 3, er åben for alle og foregår på dansk. Bagefter er der en let reception. Tilmelding her.