Opret genvej til din medarbejderportal

Gør medarbejderportalen til din startside

Medarbejderportalen er din indgang til information på AU. Følg vejledningerne nedenfor for at oprette den som din startside.

Mozilla Firefox

  1. Klik på de tre grå, vandrette streger i øverste højre hjørne
  2. Klik på Indstillinger
  3. Indsæt adressen ps.medarbejdere.au.dk i det hvide tekstfelt
  4. Tryk OK

Internet Explorer

  1. Klik på tandhjulet i Explorer i øverste højre hjørne
  2. Klik på Internetindstillinger
  3. Indsæt adressen ps.medarbejdere.au.dk i feltet
  4. Tryk OK

Google Chrome

  1. Klik på de tre grå, vandrette prikker i øverste højre hjørne
  2. Klik på Indstillinger
  3. Under ’Ved opstart’ markerer du for ’Indsæt en bestemt side eller flere sider’ og angiver ps.medarbejdere.au.dk som startside.
  4. Tryk OK

Hvorfor nøjes med én?

Du kan også have flere startsider. Følg vejledningerne over og angiv blot flere sider.

Opret en genvej til medarbejderportalen på dit skrivebord

Mozilla Firefox

  1. Tilpas størrelsen på vinduet så du både kan se din computers skrivebord og Firefox-vinduet på samme skærm.
  2. Klik på ikonet til venstre for ps.medarbejdere.au.dk
  3. Træk til proceslinjen eller skrivebordet for at fastgøre siden
  4. Genvejen vil blive oprettet.

Internet Explorer

  1. Tilpas størrelsen på vinduet så du både kan se din computers skrivebord og Explorer-vinduet på samme skærm.
  2. Klik på ikonet til venstre for ps.medarbejdere.au.dk
  3. Træk til proceslinjen eller skrivebordet for at fastgøre siden
  4. Genvejen vil blive oprettet

Google Chrome

  1. Åbn ps.medarbejdere.au.dk
  2. Klik på de tre grå, vandrette streger i øverste højre hjørne
  3. Klik på Flere værktøjer
  4. Klik på Føj til skrivebordet
  5. Ændre eventuelt navnet på genvejen og Tryk Tilføj